Istnieją trzy możliwości zapłaty za zakupione w naszym sklepie produkty:

  • przelew - opłata za produkty wraz z kosztami przesyłki dokonywana jest z góry na nasz rachunek bankowy:

ALIOR 57 2490 0005 0000 4530 5729 8896
VERUS 40-356 Katowice, ul. Bednarska 17

W tytule przelewu prosimy o podanie: "numer zamówienia", "Imię i Nazwisko".

  • za pobraniem - opłata za produkty wraz z kosztami przesyłki i pobrania (zgodnie z cennikiem) dokonywana jest w momencie odebrania towaru od kurier
  • kartą kredytowa/ płatniczą
 
Wysyłka

Zamówiony towar jest dostarczany dzięki usługom firmy Kurierskiej
W przypadku płatności:

  • za pobraniem i kartą kredytową/płatniczą - zamówienia złożone do godziny 11.00 wysyłane są tego samego dnia (nie dotyczy dni wolnych od pracy). Zamówienia złożone po godzinie 11.00 wysyłane są następnego dnia (nie dotyczy to dni wolnych od pracy)W przypadku braku towaru w magazynie, zamówienie wysyłane jest w momencie skompletowania wszystkich produktów. W przypadku opóźnień zostaną Państwo o nich poinformowani mailowo lub telefonicznie.
  • przelewem - zamówienia wysyłanego są w dniu, w którym płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym (płatności najczęściej księgowane są następnego dnia roboczego, po wykonaniu przelewu). W przypadku braku towaru w magazynie, zamówienie wysyłane jest w momencie skompletowania wszystkich produktów. W przypadku opóźnień zostaną Państwo o nich poinformowani mailowo lub telefonicznie.

Wszystkie paczki wysyłane są firmą kurierską oraz są dostarczanego następnego dnia roboczego po ich wysłaniu.

Zamawiający ponosi koszty przesyłki wg cen podanych na stronie sklepu. Oferta jest ważna tylko na terenie Polski. Oferta sklepu internetowego nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zastrzegamy możliwość zmiany cen i cech produktów (w szczególności wyglądu zewnętrznego - w katalogu pokazano przykładowe zdjęcia produktów).

Zwroty

Wszystkie pozycje w naszej ofercie objęte są gwarancją. Prosimy, by w obecności Kuriera sprawdzić czy towar nie został uszkodzony w trakcie przesyłki. W przypadku nie zgłoszenia takiej reklamacji kurierowi, uznamy, iż towar dotarł do Ciebie w stanie nieuszkodzonym, bez żadnych widocznych wad fizycznych.
W przypadku uszkodzenia lub ubytku przesyłki należy spisać protokół w obecności kuriera  w którym ujęta będzie data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzenia lub ubytku przesyłki. Taki protokół musi zostać podpisany przez Ciebie oraz kuriera.

Każdy Klient naszego sklepu ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki (bez podania jakiekolwiek przyczyny) pod warunkiem, że towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany . W takim przypadku prosimy o odesłanie go na adres firmy wraz z dokumentem zakupu. Firma nie podejmuje przesyłek za pobraniem. [Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrzadzona przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r., DzU nr 22, poz. 271].
Reklamacji podlegają fizyczne wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacja objęty jest towar z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu), w tym w szczególności towar posiadający uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia).

Reklamacje można zgłaszać:

telefonicznie: +48 32 209 83 66
e-mail'em :
sklepverus@verus.biz.pl

 

GWARANCJA

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie internetowym posiada 2 letnią gwarancję od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wszystkie wady ukryte produktu i jest zgodna z obowiązującymi na terenie Polski przepisami dotyczącymi zakupu towarów oferowanych przez nas sklep internetowy.

W przypadku kiedy klient chce skorzystać z przysługujących mu praw dotyczących gwarancji musi nas o tym poinformować za pomocą e-maila lub telefonicznie oraz przedstawić dokument zakupu w naszym sklepie internetowym. Informacje kontaktowe są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.